Hodnotenie obchodu

4,7 448 hodnotení
5
389x
4
27x
3
6x
2
5x
1
21x
Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

AH Avatar autora Arnošt Hanák | 4.2.2025
Maximalna spokojnost,rychle dodanie a super komunikacia.
DL Avatar autora Denis Líška | 4.2.2025
JS Avatar autora Jozef Skaličan | 3.2.2025
Ako vždy som spokojný
M Avatar autora Mirec | 3.2.2025
Spokojný tovar prišiel v rámci casoveho limitu nepoškodený
JD Avatar autora Juraj Döme | 3.2.2025
ĽC Avatar autora Ľubomír Chvál | 3.2.2025
Avatar autora | 30.1.2025
+ dobrá kvalita
- nie je možnosť sledovať zásielku
- dlhšia doba spracovania a odoslania zásielky

spokojnosť
Avatar autora (Administrátor)
Vážený pán Daniel, ďakujeme za Vašu objednávku a spätnú väzbu. Sledovacie číslo zásielky vždy odosielame e-mailom, no je možné, že e-mail skončil v spame – to závisí od nastavení e-mailového klienta. Pri veľkom počte objednávok sme Vám potvrdili termín dodania do 5 dní, ktorý sme aj dodržali. Mrzí nás, že ste mali pocit dlhšej doby spracovania a odoslania, no snažíme sa objednávky vybavovať čo najrýchlejšie. Sme radi, že ste spokojný s kvalitou tovaru, a veríme, že Vás naša služba v budúcnosti poteší ešte viac. Ak by ste mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme a prajeme pekný deň! STORAGE
JP Avatar autora Jozef Pastier | 29.1.2025
MZ Avatar autora Milan Zarnovicky | 29.1.2025
Avatar autora Janka Šrobová | 29.1.2025
OK Avatar autora Ondrej Kocisca | 28.1.2025
Prišiel poškodený tovar asi pri preprave. Reklamacia a výmena takmer okamžite 👍
AT Avatar autora Andrej Tuka | 27.1.2025
Avatar autora Marián Štvarták | 27.1.2025
Profesionálny prístup, zásielka super zabalená a promptne vybavená.
MS Avatar autora Marta Sudorová | 26.1.2025
LB Avatar autora Lubomir Bicar | 22.1.2025
prepravky sú podla mojich predstav aj kvalitou, len škoda že som si objednal otvorene a prtšli mi tie zatvorené
S Avatar autora SKshop (Administrátor) 26.1.2025
Vážený pán Ľubomír, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a sme radi, že ste spokojný s kvalitou našich prepraviek. Veľmi nás však mrzí, že došlo k chybe pri vybavovaní Vašej objednávky a dostali ste prepravky so zatvorenými rukoväťami namiesto otvorených. Ak máte záujem, radi Vám zašleme správne prepravky podľa Vašej objednávky. Prosím, kontaktujte nás, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nedorozumenie. S úctou, Tím STORAGE
MG Avatar autora marcel gombita | 21.1.2025
Tovar som si objednal 15.12.2024 a až po mojej urgencii mi bol tovar doručený 17.01.2025. Teda viac ako mesiac po objednávke, aj keď tovar v eshope bol deklarovaný, že je skladom. Vrcholom dodávky bolo, že tovar, plastové prepravky boli mastné, špinavé, plne plastovych pilín a výliskov a vozik na prepravky mal zlomené koliesko. Po nahláseni a zdokumentovaní fotografiami, my bolo povedané, že je to moja chyba a reklamáciu neuznávajú. S tak nesolidnou firmou som sa ešte nestretol. Upozorňujem prípadných kupujúcich, keď zaplatíte tovar dopredu, majú vás v hrsti a skončíte ako ja, čakal som viac ako mesiac na špinavé krabice a poškodený vozik :-(
S Avatar autora STORAGE (Administrátor) 21.1.2025
Vážený zákazník, ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Dovoľte nám objasniť situáciu: Pri objednávke bolo uvedené, že z dôvodu vianočných sviatkov budeme expedovať tovar až po 7. januári 2025 v poradí, v akom objednávky prišli. Počas sviatkov sme nepracovali, čo bolo jasne komunikované na našom e-shope aj v potvrdzovacej správe. Rozumieme vašej nespokojnosti so zdĺhavou dodávkou, avšak vzhľadom na vysoký objem objednávok sme robili všetko pre to, aby sme tovar doručili čo najskôr. Čo sa týka stavu dodaného tovaru, pri preberaní zásielky ste svojím podpisom potvrdili, že tovar bol v poriadku a nepoškodený. Reklamáciu, ktorú ste nahlásili až po prebratí, sme žiaľ nemohli uznať, pretože na mieste nebol zaznamenaný žiadny problém. Mrzí nás, že ste neboli spokojný so stavom prepraviek. Z našej strany sa snažíme, aby všetky produkty odchádzali v bezchybnom stave. Radi by sme vás preto požiadali o pochopenie – ak v budúcnosti narazíte na akýkoľvek problém, odporúčame zásielku ihneď reklamovať priamo u prepravcu alebo nás kontaktovať ešte pred jej prevzatím. Vaša spätná väzba je pre nás cenná a urobíme maximum, aby sme zlepšili komunikáciu aj kvalitu služieb do budúcnosti. Ďakujeme za pochopenie.
RF Avatar autora Richard Fuhrich | 21.1.2025
JZ Avatar autora Juraj Zahradník | 21.1.2025
Produkty su super, kvalita, prevedenie, funkcnost ale aj po vizualnej stranke TOP. obchod vsak zabaranil v komunikacii a namiesto slubovaneho dorucenia do 48 hodin to bolo 9 dní a bez informacie o oneskoreni. Dalsi fail bola dorucovatelska spolocnost, ale to uz som si odkomunikoval a to nie je chyba obchodu, aj ked by mohol zvazit spolupracu do buducna.
S Avatar autora SKshop (Administrátor) 26.1.2025
Pán Juraj ďakujeme za pochvalu našich produktov – veľmi si to vážime. Zároveň nás úprimne mrzí, že komunikácia a doručenie neprebehli podľa Vašich očakávaní. Ospravedlňujeme sa za oneskorenie a nedostatočné informovanie o stave Vašej objednávky. Urobíme všetko pre to, aby sa takéto situácie neopakovali, a určite sa zameriame na zlepšenie našej komunikácie. Čo sa týka doručovateľskej spoločnosti, ďakujeme za upozornenie – určite prehodnotíme spoluprácu a budeme hľadať riešenia, aby bol celý proces pre našich zákazníkov čo najhladší. Ešte raz ďakujeme za Vaše pochopenie a dúfame, že nám dáte šancu ukázať, že vieme poskytovať nielen kvalitné produkty, ale aj bezproblémové služby. S úctou, Tím STORAGE
MC Avatar autora Martin Chovanec | 21.1.2025
MK Avatar autora Michal Kocúr | 19.1.2025