Hodnotenie obchodu
AH
Arnošt Hanák
Maximalna spokojnost,rychle dodanie a super komunikacia.
DL
Denis Líška
JS
Jozef Skaličan
Ako vždy som spokojný
M
Mirec
Spokojný tovar prišiel v rámci casoveho limitu nepoškodený
JD
Juraj Döme
ĽC
Ľubomír Chvál
spokojnosť
Vážený pán Daniel,
ďakujeme za Vašu objednávku a spätnú väzbu. Sledovacie číslo zásielky vždy odosielame e-mailom, no je možné, že e-mail skončil v spame – to závisí od nastavení e-mailového klienta.
Pri veľkom počte objednávok sme Vám potvrdili termín dodania do 5 dní, ktorý sme aj dodržali. Mrzí nás, že ste mali pocit dlhšej doby spracovania a odoslania, no snažíme sa objednávky vybavovať čo najrýchlejšie.
Sme radi, že ste spokojný s kvalitou tovaru, a veríme, že Vás naša služba v budúcnosti poteší ešte viac. Ak by ste mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.
Ďakujeme a prajeme pekný deň! STORAGE
JP
Jozef Pastier
MZ
Milan Zarnovicky
JŠ
Janka Šrobová
OK
Ondrej Kocisca
Prišiel poškodený tovar asi pri preprave.
Reklamacia a výmena takmer okamžite 👍
AT
Andrej Tuka
MŠ
Marián Štvarták
Profesionálny prístup, zásielka super zabalená a promptne vybavená.
MS
Marta Sudorová
LB
Lubomir Bicar
prepravky sú podla mojich predstav aj kvalitou, len škoda že som si objednal otvorene a prtšli mi tie zatvorené
S
SKshop
(Administrátor)
Vážený pán Ľubomír,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a sme radi, že ste spokojný s kvalitou našich prepraviek. Veľmi nás však mrzí, že došlo k chybe pri vybavovaní Vašej objednávky a dostali ste prepravky so zatvorenými rukoväťami namiesto otvorených.
Ak máte záujem, radi Vám zašleme správne prepravky podľa Vašej objednávky. Prosím, kontaktujte nás, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nedorozumenie.
S úctou,
Tím STORAGE
MG
marcel gombita
Tovar som si objednal 15.12.2024 a až po mojej urgencii mi bol tovar doručený 17.01.2025. Teda viac ako mesiac po objednávke, aj keď tovar v eshope bol deklarovaný, že je skladom. Vrcholom dodávky bolo, že tovar, plastové prepravky boli mastné, špinavé, plne plastovych pilín a výliskov a vozik na prepravky mal zlomené koliesko. Po nahláseni a zdokumentovaní fotografiami, my bolo povedané, že je to moja chyba a reklamáciu neuznávajú. S tak nesolidnou firmou som sa ešte nestretol. Upozorňujem prípadných kupujúcich, keď zaplatíte tovar dopredu, majú vás v hrsti a skončíte ako ja, čakal som viac ako mesiac na špinavé krabice a poškodený vozik :-(
S
STORAGE
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Dovoľte nám objasniť situáciu:
Pri objednávke bolo uvedené, že z dôvodu vianočných sviatkov budeme expedovať tovar až po 7. januári 2025 v poradí, v akom objednávky prišli. Počas sviatkov sme nepracovali, čo bolo jasne komunikované na našom e-shope aj v potvrdzovacej správe. Rozumieme vašej nespokojnosti so zdĺhavou dodávkou, avšak vzhľadom na vysoký objem objednávok sme robili všetko pre to, aby sme tovar doručili čo najskôr.
Čo sa týka stavu dodaného tovaru, pri preberaní zásielky ste svojím podpisom potvrdili, že tovar bol v poriadku a nepoškodený. Reklamáciu, ktorú ste nahlásili až po prebratí, sme žiaľ nemohli uznať, pretože na mieste nebol zaznamenaný žiadny problém.
Mrzí nás, že ste neboli spokojný so stavom prepraviek. Z našej strany sa snažíme, aby všetky produkty odchádzali v bezchybnom stave. Radi by sme vás preto požiadali o pochopenie – ak v budúcnosti narazíte na akýkoľvek problém, odporúčame zásielku ihneď reklamovať priamo u prepravcu alebo nás kontaktovať ešte pred jej prevzatím.
Vaša spätná väzba je pre nás cenná a urobíme maximum, aby sme zlepšili komunikáciu aj kvalitu služieb do budúcnosti.
Ďakujeme za pochopenie.
RF
Richard Fuhrich
JZ
Juraj Zahradník
Produkty su super, kvalita, prevedenie, funkcnost ale aj po vizualnej stranke TOP. obchod vsak zabaranil v komunikacii a namiesto slubovaneho dorucenia do 48 hodin to bolo 9 dní a bez informacie o oneskoreni. Dalsi fail bola dorucovatelska spolocnost, ale to uz som si odkomunikoval a to nie je chyba obchodu, aj ked by mohol zvazit spolupracu do buducna.
S
SKshop
(Administrátor)
Pán Juraj
ďakujeme za pochvalu našich produktov – veľmi si to vážime. Zároveň nás úprimne mrzí, že komunikácia a doručenie neprebehli podľa Vašich očakávaní.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenie a nedostatočné informovanie o stave Vašej objednávky. Urobíme všetko pre to, aby sa takéto situácie neopakovali, a určite sa zameriame na zlepšenie našej komunikácie.
Čo sa týka doručovateľskej spoločnosti, ďakujeme za upozornenie – určite prehodnotíme spoluprácu a budeme hľadať riešenia, aby bol celý proces pre našich zákazníkov čo najhladší.
Ešte raz ďakujeme za Vaše pochopenie a dúfame, že nám dáte šancu ukázať, že vieme poskytovať nielen kvalitné produkty, ale aj bezproblémové služby.
S úctou,
Tím STORAGE
MC
Martin Chovanec
MK
Michal Kocúr