Reklamácia
Reklamácia alebo vrátenie tovaru?
Nie je problém. Potrebujete vrátiť objednávku, uplatniť reklamáciu ? Všetko vybavíme. Vyberte požadovaný prípad a my vás prevedieme celou evidenciou. Urobíme všetko pre to, aby pre vás bolo vyriešenie prípadu čo najjednoduchšie a najrýchlejšie.
V priebehu evidencie prípadu vám ponúkneme možnosť jednoduchšej dopravy tovaru do nášho servisu kuriérom SDS. Pokiaľ sa rozhodnete zaistiť dodanie tovaru vlastnou dopravou, zašlite zásielku na nasledujúcu adresu. Na tejto adrese môžete tovar zároveň osobne vrátiť alebo reklamovať.
Doporučujeme:
Tovar dôkladne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu obsahu balíka prepravou.
Za prípadné poškodenie tovaru prepravou nenesieme zodpovednosť.
Zásielku označte číslom prípadu.
Po zaevidovaní prípadu vám dorazí potvrdenie s číslom prípadu na vašu e-mailovú adresu.
Nezasielajte tovar na dobierku.